Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Hírek

arr3                            ...

Akciós termékek

Ár                       
Ár                       
Ár                       

Legnépszerűbbek

Ár                       
Ár                       
Ár                       

ÁSZF
Általános szerződési feltételek

 

Általános Szerődési Feltételek

 

 

 

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza.

Az általános szerződési feltétel a Megrendelő és Szolgáltató között létrejövő egyedi szerződés részévé válik. A Megrendelés gomb megnyomásával a Megrendelő elismeri, hogy az ÁSZF tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerte és annak feltételeit elfogadta.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal.

 

 

A www.körömtanya.hu oldal üzemeltetője, a termékek értékesítője:

  • Cégnév: Fűszerkert Kft.
  • Székhely: 9024 Győr, Kalász u. 22.
  • Email: levendulakoromesfodraszkellek@gmail.com 
  • Cégjegyszékszám: 08 09 018848
  • Adószám: 14936030-2-08
  • Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Győri Törvényszék Cégbírósága
  • Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban
  • Engedély száma: 
  • Képviselője: Milkovicsné Gál Gabriella
  • Telefon: +36702404809
  • A szerződés nyelve: magyar
  • Tárhelyszolgáltató: Eshop-gyorsan.hu

Az üzemeltető a jogszabályok és engedélyek alapján csomagküldő tevékenységet folytathat.

 

Webshopunk az év folyamán minden nap, a nap 24 órájában elérhető. Várjuk szíves megrendeléseiket!

 

 

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok irányadóak:

  • az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (új Ptk.)
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet
  • távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet, 2014 június 14 től a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII törvény

 

Szerződő felek:

- a továbbiakban, mint Szolgáltató.

- az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház-szolgáltatást Magyarország vagy egyéb külföldi ország területén veszi igénybe, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja magát, és/vagy a Webárúház felületén keresztül árut, szolgáltatást rendel, vásárol, a továbbiakban, mint Megrendelő.

A jelen Szabályzat 2018. március 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 10 nappal a weboldalakon közzéteszi. Megrendelő a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás érvényes.

Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal/webshop tartalmának megtekintésére.

A weboldal, webshop a vonatkozó rendelkezések alapján szerzői jogi védelem alatt áll.

 

 

Vásárlás/Regisztráció

 

A Megrendelő a vásárlásával/regisztrációval elismeri, hogy megismerte a ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztatót, elfogadja és hozzájárul az adatkezeléshez.

A Megrendelő köteles a saját, valós adatait megadni.

A Szolgáltató kizárja felelősségét a valótlan adatokért, annak következményeiért.

A tévesen megadott adatok miatt bekövetkezett problémákért, késedelemért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A Szolgáltató nem felel az elfelejtett jelszavakért vagy illetéktelenekhez jutásáért, hozzáférésért a Szolgáltatónak fel nem róható okokból.

 

 

Rendelés menete:

 

  • A vásárlás lépései a következők:
  • Kattintsunk a Vásárlás gombra a termék oldalán, vagy a kívánt termék dobozában a termékkategóriákban / főoldalon.
  • A termék hozzáadásra kerül a kosárhoz.
  • A kosárban ki kell választani a megfelelő szállítási és fizetési módot.
  • A következő lépésben ki kell tölteni a megrendelőlap mezőit.
  • Végül a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesíteni kell a megrendelést.

 

 

Fizetési módok: 

Fizetési mód: utánvét, fizetés kiszállításkor a futárnál

 

Szállítási információk:

Szállítást a GLS futárszolgálat végzi

Szállítás költsége:

10.000-Ft-ig 1.200.-Ft/csomag

10.000.-Ft feletti vásárlásnás a szállítás INGYENES

A csomag átvételekor, kérjük, alaposan ellenőrizze a kiszállított termékeket! Ha sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérni a futártól!

A futártól való csomagátvételkor a termékek tételes ellenőrzése minden esetben biztosított, de az átvevő erre nem kötelezett. Az átvevő a termék átvételét aláírásával igazolja. A Szolgátató a szállítólevél leigazolása után sem minőségi, sem mennyiségi reklamációt nem fogad el.

A Futárszolgálattól való átvételt aláírásával igazolja, így aláírásával az átvevő elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésben foglaltaknak.

Az átvételt követően észlelt sérülésekért a cégünk felelősséget nem vállal!

 

 

A megrendelések teljesítése/feldolgozása.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-17 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben ez 17 óra után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges leírások, bármilyen adatok a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

 

A megjelenített termékek a webshopban kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Vevő elállhat vásárlási szándékától.
Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés
semmis szerződésnek tekintendő.

 

 

 

Elállás joga

 

A vásárlástól való 24 órás elállás joga: A Megrendelő jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailben: levendulakoromesfodraszkellek@gmail.com , illetve a +36702404809 számon.

Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

24 óra letelte után 2-5 munkanapon belül az árú kiküldésre kerül.

A Megrendelő jogosult a kiszállítást követő 14 munkanapon belül a vásárlástól elállni. Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet, 2014 június 14 től a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendele rendelkezik. Az Szolgáltató köteles a visszaszolgáltatott áru Megrendelő által kifizetett vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra. A visszaszállítási ill. az elállásból eredő minden költségeket a megrendelőnek kell viselnie. A vevőnek a terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, együtt visszajuttatnia az Szolgáltató címére utánvét (portó) nélkül saját költségén. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan termék visszaszolgáltatása esetén kötelesség a teljes vételárat megtéríteni.

 

Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog:


- a Megrendelőt nem illeti meg az elállás joga az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. krémek, lakkok, porok, folyadékok, zselék, stb.) Tehát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § e) bekezdése alapján a vállalkozásunk által értékesített kozmetikai termékek esetén felbontást követően az elállás, higiéniai okokból nem érvényesíthető. Az ilyen termékek visszavétele a Szolgáltatótól nem várható el akkor, ha a Megrendelő a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható. Amennyiben a Megrendelő még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, a terméket nem használta elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.


- a Megrendelőt nem illeti meg az elállás joga olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. 

- Egészségügyi, biztonsági okokból elállás és csere nem vonatkozik azokra a termékekre, aminek csomagolása a termék tartalmához hozzáférhetőséget biztosít.

 

 

Szavatosság

 

Kellékszavatosság


Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Megrendelő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől iselállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Megrendelő közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Megrendelőnek felróható okból keletkezett, nem köteles a Megrendelő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha Megrendelő a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
A Szolgáltató a nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a Megrendelő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
- a megrendelt Termék megnevezését, vételárát,
- a szerződés Szolgáltató általi teljesítésének időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- szavatossági igénye alapján a Megrendelő által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
- a szavatossági igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon Megrendelő rendelkezésére bocsátja.

 

Termékszavatosság


A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – a Kellékszavatosságban meghatározott jogot vagy Termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Megrendelő a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
Megrendelő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.
A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,
vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Szavatossági igényeit a Megrendelő a megadott elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti.

 

Jótállás


Hibás teljesítés esetén Szolgáltató jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően. A kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak minősülő Megrendelő történő átadásának a napja.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós
fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Megrendelőnek történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Megrendelő érvényesíthet.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Megrendelő részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy
annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használatikezelési
útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül
hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Megrendelő:
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Megrendelőnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Megrendelő – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha a Megrendelő a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Megredelő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Megredelő érdekeit kímélve kell elvégezni. Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést lehetőség szerint tizenöt napon belül, de legkésőbb harminc napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Megrendelő a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.
Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan
érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Megrendelőt a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság és az Termékszavatosság szerint meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A jótállás tehát nem érinti a Megrendelő jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Megrendelő békéltető testületi eljárást kezdeményezhet.

 

JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Panaszügyintézés helye, ideje, módja


Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a
megjelölt elérhetőségeken keresztül teheti meg:


Levélcím: Fűszerkert Kft.9028 Győr, Kalász u. 22.
Telefon: +36702404809
E-mail: levendulakoromesfodraszkellek@gmail.com
Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzi - vesz fel.
Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Szolgátató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.

 


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek


Amennyiben Szolgáltató és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Megrendelő számára:

 


Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

 
Győr-Moson-Sopron megyei KH Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

9022 Győr

Türr István u. 1. 

Tel: 96/329-244

 


Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

 

Győr-Moson-Sopron megyei Békéltető Testület

9021 Győr

Szent István u. 10/a.

Tel: 96/520-217

 

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 


Bírósági eljárás kezdeményezése

 

Győr-Moson-Sopron megyei Bíróság

9021 Győr

Szent István u. 6.

Tel: 96/508-700

 

 

 

Adatkezelési tájékoztató

 

A Szolgáltató általi adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info.tv.) 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint a Megrendelő önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor.

Az adatkezelésre a Honlap használóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a Megrendelő kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy a Honlap használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek.

A Szolgáltató a Megrendelő által rendelkezésre bocsátott adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése, a számlázás lehetővé tétele, a termékek házhoz szállítása, a létrejött szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása és hírlevél küldése érdekében tárolja és kezeli.

Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése.

A Szolgáltató személyes adatokat harmadik személynek nem ad ki, hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel, valamely hatóság számára.

A Szolgáltató a neki megadott személyes adatokat, azok valódiságát nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy, Megrendelő, szerződő felel. Bármely megrendelő e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt az Érintettet terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.

A Szolgáltató weboldalán vagy webáruházán keresztül regisztrálók / belépők adataik megadásával önkéntesen hozzájárulnak, hogy a megadott adatokat a Szolgáltató az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezésének megfelelően, a fent megnevezett célok érdekében felhasználja.

Hozzájárul továbbá, hogy a gazdasági reklámtevékenységről szóló 2008. évi XLVIII. Törvény 6. § bekezdése alapján részére közvetlen üzletszerzés keretében hírlevél, közvetlen ajánlat küldéséhez, illetve hozzájárul adatai felhasználásához kizárólag a fent megnevezett szempontoknak megfelelően.

A regisztráció során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak kérelemre történő törléséig tart.

Az érintett kérelmezheti a Szolgáltatónál:

-személyes adatainak helyesbítését, valamint

-személyes adatainak - a kötelező adatkezelés kivételével - törlését.

A vásárlással kapcsolatban kezelt adatokat a Szolgáltató a számviteli kötelezettségek teljesítése érdekében a 2000. évi C. törvény 169.§-a alapján 8 évig, illetve az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvényben meghatározott elévülési ideig kezeli.

A regisztráció helyesbítési illetve törlési igényt e-mailben az levendulakoromesfodraszkellek@gmail.com címre kell eljuttatni. A Szolgáltató az igény beérkezésétől számított legrövidebb időn belül, de legkésőbb 30 napon belül javítja illetve törli.

Az adatokat elsődlegesen A Szolgáltató munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személy(ek) részére nem adják át. A Fűszerkert Kft. a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében adatfeldolgozót (pl.: rendszerüzemeltető, fuvarozó vállalat, könyvelő) vehet igénybe. A Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Adatkezelési Tájékoztatót az Érintettek Honlapon keresztül történő előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően az Érintett a Honlap használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.

 

Adatkezelők adatai:

 

Fűszerkert Kft. 9028 Győr, Kalász u. 22. (koromtanya.hu tulajdonosa)

Bohemiasoft s.r.o. Czech Republic, 37001 Ceske Budejovice, Rudolfovska tr. 247/85 (a szerver kezelője)

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2. (cégünk csomagszállítója)

Profitax Max Kft. 9022 Győr, Teleki u. 46. (könyvelésünk készítője)

 

 

Cookie-k használata:

 

A Szolgáltató a testre szabott kiszolgálás érdekében a Felhasználó számítógépén sütit (cookie-t) helyez el. A cookie a látogató szokásainak rögzítésére szolgál. A cookie-t a Felhasználó tudja törölni a készülékéről, illetve a cookie-k alkalmazását tilthatja a böngésző Eszközök/Beállítások menüjében.

 

A Szolgáltató rögzíti a webáruházba látogatók IP címét, a látogatás időpontját és a megnézett oldal címét, a felhasználó böngészőjének és operációs rendszerének típusát a felhasználói szokásokra vonatkozó statisztikák készítése céljából. Az így kapott adatokhoz csak a Szolgáltató fér hozzá.

 

A webáruházban használt cookie-k: - Átmeneti cookie: a Felhasználó látogatása után törlődnek. Ezek arra szolgálnak, hogy a webáruház hatékonyabban és biztonságosabban tudjon működni.

 

-Állandó cookie: a Szolgáltató a jobb felhasználói élmény érdekében használja. Tárolásának időtartama attól függ, hogy a Felhasználó a böngészőjében milyen beállítást alkalmaz.

 

-Jelszóval védett munkamenethez használt cookie

 

-Bevásárlókosárhoz szükséges cookie

 

-Biztonsági cookie

 

Webáruházunk html kódja a Szolgáltatótól független, külső szerverről érkező és külső szerverre mutató hivatkozásokat tartalmaz. E hivatkozások szolgáltatói az ő szerverükre történő közvetlen kapcsolódás miatt felhasználói adatokat képesek gyűjteni. A webáruház látogatottsági adatait a GoogleAnalytics szolgáltatás igénybevételével méri a Szolgáltató. A szolgáltatás használata során adatok kerülnek továbbításra. A továbbított adatok az érintett azonosítására nem alkalmasak. A Goggle adatvédelmi elveiről bővebb információ itt olvasható: http://www.google.hu/policies/technologies/ads/

 

OGE1ODIyN